Veilig schadeherstel begint bij de front office
Een frontofficemedewerker bij een schadeherstelbedrijf is de spil tussen de klant en monteur én spreekt beide ‘talen’. Deze medewerker helpt in het hele proces van intake, oplevering tot facturatie. Professionele communicatie is hierin essentieel. Én technische kennis en kunde.
Wat moet een frontoffice-medewerker kunnen?
Fabrieksdocumentatie voor veilig herstel
Een flinke lijst. En je zag het al langskomen: vooral de fabrieksinformatie is belangrijk. De richtlijnen van autofabrikanten zijn echt onderdeel van het gereedschap dat iemand gebruikt in de werkplaats. Om veilig herstel te garanderen moet ook een frontofficemedewerker deze documentatie kunnen raadplegen.
Opleiding Front Office Exclusive
Zie je een baan als frontofficemedewerker bij een schadeherstelbedrijf wel zitten? Volg dan de 1-jarige opleiding Frontoffice Exclusive van AutoTech Academy, inclusief gedragstraining. De opleiding bestaat uit 6 onderwijsblokken en is onderverdeeld in landengroepen waarin de automerken worden behandeld. Denk aan Audi (Duitsland), Peugeot (Frankrijk), Fiat (Italië), Suzuki (Japan), Volvo (Zweden) en Tesla (USA). Meer weten? Neem contact op via 033 – 3033105 of info@autotech.academy.
Hoe zien wij veiligheid in de toekomst?
Veiligheid benaderen vanuit een nieuwe invalshoek met de kennis van nu, zodat Veilig Herstel geen discussie is of gaat worden.
AutoTech
De Corridor 13
3621 ZA BREUKELEN
Legal
Privacyverklaring
Algemene Voorwaarden
KvK 81486545
IBAN NL93 RABO 0364127554
BTW NL862112266B01